• وبلاگ : شعر طنز تلخ سياسي
  • يادداشت : شعرنو به کجا مي رود
  • نظرات : 0 خصوصي ، 5 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + مردي در گذر تاريخ 
    سلام نميکنم چون سلام يعني درود و من درود به کسي
    که يک شاعره ي بزرگ و گرانقدر ايران زمين را هوس ران
    ميخواند ـ نميفرستم
    شما ها از اسلام چيزي نميدانيد و فقط باعث بدنامي اسلام
    و علي و فاطمه و ..... شده ايد
    متاسفم که در اين عصر هنوز جاهلاني هست که تيغ(تيغ=قلم) برداشته و محراب عدل را پر از خون ميکنند
    واي برشمايان در روز حسرت
    پاسخ

    تن من در ميان بستر نرم بروي سينه اش مستانه لرزيدگنه کردم گناهي پر ز لذتکنار پيکري لرزان و مدهوشخداوندا چه مي دانم چه کردمدر آن خلوتگه تاريک و خاموش--------------------------------استاد شهريار درباره فروغ فرخزاد مي گويد:"فروغ‌ اولش‌ از من‌ تقليد مي‌كرد. او روحاً شاعر بود اما خرابش‌ كردند. هم‌ اخلاقش‌ را خراب‌ كردند و هم‌ شمرش‌ را. اگر شاهكاري‌ داشت‌ كه‌ مي‌ماند. اما شاهكاري‌ ندارد. هر چند كه‌ مي‌توانست‌ داشته‌ باشد اما نگذاشتند"---------------------------------------فروغ‌ فرخزاد و تولدي‌ ديگري‌ براي‌ غرب‌گرايي‌ بعد از پيروزي‌ كودتا و حضور رسمي‌ آمريكا در همه‌ عرصه‌هاي‌ كشوري‌ اعم‌ از اقتصادي‌، نظامي‌، سياسي‌، پليسي‌ و فرهنگي‌ لازم‌ و ضروري‌ بود كه‌ كارهاي‌ صورت‌گرفته‌ به‌ دست‌ نسل‌ اول‌ روشنفكري‌ در عرصه‌ فرهنگي‌ با نمونه‌هاي‌ عيني‌تر و تبيليغاتي‌تر در خيابان‌ها و رسانه‌هاي‌ عمومي‌ حضور پررنگ‌تري‌ داشته‌ باشند. آن‌ چه‌ رضاخان‌ در دانشگاه‌ تهران‌ با برداشتن‌ حجاب‌ از زن‌ و دخترانش‌ در نمايش‌ عمومي‌ و تبليغاتي‌ انجام‌ داده‌ بود و مردان‌ محكوم‌ شده‌ بودند كلاه‌ رضاخاني‌ بر سر نهاده‌ و زنان‌ محكوم‌ شده‌ بودند سر و روي‌شان‌ را از حجاب ‌بري‌ بدارند هم‌ چنان‌ از دستورالعمل‌هاي‌ پليس‌ فراتر نرفته‌ بود. تنها اعلاميه‌ها و اوامر مانده‌ بود و بگير و ببندها و اين‌ متوليان‌ براي‌ نهادينه‌ كردن‌ فرهنگ‌ غربي‌ هم‌ چنان‌ به‌ دنبال‌ دست‌پرورده‌هايي‌ مي‌گشتند كه‌ به‌ عنوان‌ مدل‌ و الگو به‌ نمايش‌ درآورند. سال‌هاي‌ جنگ‌جهاني‌ دوم‌ و تا سال‌ 1332 كه‌ حضور امريكا به‌ عنوان‌ قدرت‌ برتر در ايران‌ جاي‌ بلامنازع‌ داشته‌ باشد بايد از موانع‌ سلطنت‌طلبان‌ سنتي‌، مي‌گذشتند و سازمان‌هاي‌ فراماسونري‌، روتاري‌، لانيزي‌، فرقه‌هاي‌ بهايي‌ و صهيونيستي‌ به‌ نفع‌ خود بهره‌‌برداري‌ مي‌شد . بعد از پيروزي‌ كودتا و فروكش‌ كردن‌ فعاليت‌هاي‌ سياسي‌ اجتماعي‌ مردمي‌، فرصت‌ لازم‌ در اختيار آمريكا و دست‌نشاندگان‌ فراهم‌ شده‌ بود كه‌ با ايجاد سازمآن‌ها وجريآن‌هاي‌ تماميت‌‌خواه‌ تغييراتي‌ مهم‌ به وجود آوردند. ايجاد ساواك‌ در سال‌ 1334 ابعاد امنيتي‌ سياسي‌ را تضمين‌ شده‌ مي‌نمود. كنسرسيوم‌ با به دست‌گيري‌ امور نفت‌ منابع‌ مالي‌ لازم‌ را در اختيار رژيم‌ و امريكا قرار داده‌ بود و تنها حضور .....http://www.farsnews.com ادامه /printable.php?nn=8806161228
    + محمد رسول باوندپور 

    سلام استاد طوفان

    موفق و بهاري باشيد

    + مازيار پارسي 

    جناب آقاي يزدي
    درود
    دوست عزيز مشکل شما اينه که با پيش فرض اينکه عقايد شما درستن و عقايد ديگران بدون شک غلط وارد اين جامعه شدي.
    شعر آقاي هالو توهين ميکنه؟به چي؟ مقدسات؟
    مقدسات شما شايد براي خيلي ها به هيچ وجه مقدس نباشه (حتي مسخره و خنده دار به نظر برسه).از طرفي همه ي انسانها حق دارن ابراز عقيده کنن(حتي تو ايران!)بنابر اين شما اگر خوشتون نمياد،نخونيد آقا!
    اگرم ناراحتيد که بر ضد عقايد شما تبليغ ميشه،شما هم عقايد خودتون رو تبليغ کنيد!!يا با منطق و ادب (تاکيد ميکنم ادب!)از عقايدتون دفاع کنيد.
    با احترام

    سلام جناب يزدي بزرگوار زيارت قبول

    بروزم با

    يک سگ که به جانه سطل آشغال افتاد .


    با سلام
    آغاز بکار مجدد سيستم هوشمند افزايش آمار ايروني:

    * سيستم افزايش آمار ايروني باکس به گونه اي هوشمند طراحي شده که قادر است سايت / وبلاگ شمارا در معرض نمايش هزاران کاربر و وبمستر آنلاين قرار بدهد

    * شما مي توانيد به ازاي هر سايت / وبلاگ خود يک لينک رايگان ثبت نماييد و در هر زمان آن را مديريت کنيد

    * با هر بار نمايش لينک باکس توسط وب شما ، لينک شما به صورت کاملا خودکار به اول ليست منتقل ميشود ( براي مثال اگر شما 1000 بازديد در روز داريد لينک شما 1000 مرتبه به اول ليست منتقل و به اضاي هر بار نمايش لينک باکس در معرض ديد حداقل 150 نفر قرار ميگيرد )

    * با افزايش تعداد نمايش لينک باکس توسط شما ستاره هديه ميگيريد ( 1 تا 5 ستاره )

    *داراي امار واقعي و بدون سيستم اتوريفرش براي جلوگيري از امار غيرواقعي ، رتبه منفي گوگل و سنگين شدن قالب وبلاگ (رتبه گوگل سايت در حال حاضر 3 است)

    * کليه لينک ها و محتوياتشان بايد بر اساس قوانين نظام جمهوري اسلامي ايران باشند.لينک هاي غير اخلاقي و غير اسلامي شناسايي و براي هميشه حذف مي شوند.

    قبل از ثبت لينک بخش اخبار سايت را بخوانيد و به نکات توجه کنيد

    در صورتي هم که قبلآ ثبت لينک در سايت کرده ايد فقط کافي است کد رو در قالب وبتون مجدد قرار بدين لينکتون هوشمند فعال ميشه...
    با آروزي موفقيت روز افزون براي شما



    سيستم هوشمند افزايش آمار بازديد وبلاگها